Over Accto

Accountancy en fiscaliteit, in vertrouwen.

Accto staat voor Accounting Together, en dat vat onze visie en missie perfect samen: als een echt team stuwen we uw onderneming samen vooruit.

Uw vaste dossierbeheerder zet met u de krachtlijnen uit van uw groeitraject. Met een zorgvuldige boekhouding en fiscale begeleiding als stevige basis op alle sleutelmomenten van uw onderneming.

Meer info

Onze aanpak

  • Uw lokale adviseur

Met kantoren doorheen heel West-Vlaanderen en eerste locaties in Oost-Vlaanderen en Antwerpen wil Accto voor elke ondernemer een lokaal aanspreekpunt zijn, voor alle fiscale en boekhoudkundige kwesties. Persoonlijk, toegewijd en gespecialiseerd.

  • Totaalaanbod voor accountancy en fiscaliteit

Boekhoudkundige en fiscale ondersteuning, van proactief advies tot kordate actie. Accto staat klaar voor kleine en middelgrote ondernemingen, in uiteenlopende sectoren. Zo zetten we elke ondernemer op weg naar maximaal rendement.

Ons team

Een ambitieus team tot uw dienst. Meer dan 80 medewerkers geven elke dag het beste van zichzelf. Dit ambitieuze team ondersteunt de meest uiteenlopende bedrijven. Met expertise en een aanpak op maat van uw wensen en noden.

Meer info

Actueel

Verplichte statutenwijziging vennootschappen: de tijd dringt!

18.04.2023

Verplichte statutenwijziging vennootschappen: de tijd dringt!

Als gevolg van de nieuwe vennootschapswetgeving, die in 2019 van kracht werd, moeten alle bestaande vennootschappen vóór 1 januari 2024 hun statuten aanpassen. Deze verplichting zorgt bij heel wat ondernemers voor de nodige wrevel, omdat dit voor extra kosten zorgt. Toch kunt u deze maatregel als een opportuniteit – en dus waardevolle investering – bekijken…

Meer info
Een digitale administratie: voordelen en aanpak

08.04.2023

Een digitale administratie: voordelen en aanpak

Bedrijven zijn vandaag de dag meer dan ooit bereikbaar, via allerlei kanalen. Digitalisering kan de druk op de administratie verlichten. We focussen op drie fronten: het digitale archief, digitaal klantenbeheer en de digitale boekhouding.

Meer info
Elektronisch factureren: stand van zaken in 5 vragen en antwoorden

02.04.2023

Elektronisch factureren: stand van zaken in 5 vragen en antwoorden

E-invoicing wordt de norm voor b2b-transacties. De Europese en lokale overheden werken aan een voorstel dat tegen 2028 uitgerold moet zijn.

Meer info

accounting together

Samen met u gaan we voor het beste.

Wij gebruiken cookies om uw surfervaring te verbeteren.

Meer info